Contributie 2020 en Algemene Ledenvergadering 13 maart 2020

Bijzonder bestuursbesluit (april 2020)

De komende tijd zal er geen Algemene Ledenvergadering georganiseerd kunnen worden vanwege de overheidsmaatregelen in de bestrijding van het coronavirus.
De kascommissie heeft op 3 maart 2020 het jaarverslag en exploitatierekening inclusief het Open Toernooi en de kantine-exploitatie, van 2019, de balans per 31 december 2019 en het afschrijvingenoverzicht bekeken. Er zijn vragen of opmerkingen ontstaan die tijdens de Algemene Ledenvergadering besproken hadden moeten worden.

Het bestuur heeft in haar vergadering van 18 april 2020 besloten om de jaarcijfers 2019 en het jaarverslag 2019 vast te stellen. Indien je als lid van de tennis bezwaar hebt tegen dit besluit, dan word je verzocht dit bezwaar gemotiveerd en binnen 14 dagen na het uitkomen van deze nieuwsbrief kenbaar te maken via een mail aan info@tvyerseke.nl

Beste leden,

Een nieuw jaar met nieuwe sportieve uitdagingen, maar vooral sportief plezier door elkaar op te zoeken en gebruik te maken van de banen. Dit jaar worden er geen nieuwe tennispasjes verstrekt. De bestaande passen blijven geldig en kunnen onverminderd gebruikt worden om toegang te krijgen tot de tennisbanen en kleedlokalen.

Binnenkort ontvang je een nieuwsbrief met uitnodiging voor de Algemene Ledenvergadering, die we houden op 13 maart 2020.

Voor die tijd zul je een bericht ontvangen om de contributie weer te voldoen. De KNLTB brengt ons de contributieafdrachten met als peildatum 01-02-2020 in rekening. We hebben de contributies dus nodig om aan onze verplichtingen te voldoen. Stop je met tennissen, meld dit dan via deze website - ledenadministratie - wijzigingen doorgegeven. Bij afmelding in 2020 wordt de KNLTB afdracht nog wel bij je rekening gebracht.

Nieuwe jeugdleden: LET OP... je vader of moeder of voogd dient een aanmeldingsformulier te tekenen, waarmee zij verklaren in te stemmen met je lidmaatschap!

» Nieuws archief