Contributie 2020 en Algemene Ledenvergadering 13 maart 2020

Beste leden,

Een nieuw jaar met nieuwe sportieve uitdagingen, maar vooral sportief plezier door elkaar op te zoeken en gebruik te maken van de banen. Dit jaar worden er geen nieuwe tennispasjes verstrekt. De bestaande passen blijven geldig en kunnen onverminderd gebruikt worden om toegang te krijgen tot de tennisbanen en kleedlokalen.

Binnenkort ontvang je een nieuwsbrief met uitnodiging voor de Algemene Ledenvergadering, die we houden op 13 maart 2020.

Voor die tijd zul je een bericht ontvangen om de contributie weer te voldoen. De KNLTB brengt ons de contributieafdrachten met als peildatum 01-02-2020 in rekening. We hebben de contributies dus nodig om aan onze verplichtingen te voldoen. Stop je met tennissen, meld dit dan via deze website - ledenadministratie - wijzigingen doorgegeven. Bij afmelding in 2020 wordt de KNLTB afdracht nog wel bij je rekening gebracht.

Nieuwe jeugdleden: LET OP... je vader of moeder of voogd dient een aanmeldingsformulier te tekenen, waarmee zij verklaren in te stemmen met je lidmaatschap!

» Nieuws archief